تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3732854
شناسه : 3732854
تاریخ :
فوری: هوش مصنوعی اپل با بتای iOS 18.1 دردسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفت اقتصاد ایران: با انتشار بتای iOS 18.1 و iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1، هوش مصنوعی اپل دردسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اپل در اقدامی غیرمنتظره اولین نسخه‌ی بتای سیستم‌‌عامل‌های iOS 18.1 و iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 را منتشر کرد تا هوش مصنوعی Apple Intelligence برای اولین‌بار دردسترس قرار بگیرد. اپل این نسخه‌های بتا را درکنار نسخه‌های بتای فعلی iOS 18 و iPadOS 18 و macOS Sequoia‌ 15 آزمایش خواهد کرد.

براساس گزارش مک‌رومرز، توسعه‌دهندگان می‌توانند درصورت تمایل به استفاده از iOS 18 و iPadOS 18 و macOS Sequoia‌ 15 ادامه دهند و به‌منظور دسترسی به هوش مصنوعی اپل، باید سراغ iOS 18.1 و iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 بروند.

پس از نصب به‌روزرسانی‌های جدید، می‌توان با مراجعه به منو تنظیمات، هوش مصنوعی اپل را فعال کرد. هوش مصنوعی اپل فهرست انتظار دارد و دسترسی به آن در عرض چند ساعت ممکن می‌شود.

اپل اینتلیجنس؛ تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی آیفون، آیپد و مک
اپل اینتلیجنس؛ تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی آیفون، آیپد و مک
مطالعه '14

برخی از قابلیت‌های Apple Intelligence از همین امروز دردسترس هستند؛ ازجمله ابزارهای نوشتن متن، نسخه‌ی جدید سیری، جمع‌بندی رونوشت‌ها و سایر محتواها و دسته‌بندی هوشمند Mail و پاسخ هوشمند آی‌مسیج.

برخی دیگر از قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل نظیر Image Playground و Genmoji و گزینه‌ی دسترسی به ChatGPT فعلاً فعال نشده‌اند. اپل گفته است که قابلیت‌های جدید به‌مرور‌زمان اضافه خواهند شد.

نسخه‌ی نهایی سیستم‌‌عامل‌های جدید اپل پاییز امسال منتشر می‌شود. ظاهراً اپل اینتلجنس با iOS 18 وارد گوشی‌های آیفون نخواهد شد و کاربران باید تا زمان انتشار نسخه‌ی نهایی iOS 18.1 منتظر بمانند.