تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3732821
شناسه : 3732821
تاریخ :
نیروگاه ۱۳ مگاواتی خورشیدی در منطقه فارغان در هرمزگان افتتاح و بهره برداری رسید اقتصاد ایران: در مراسمی با حضور کمانی معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی های تجدید پذیر ، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، آدینه پور مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی و محلی، نیروگاه ۱۳ مگاواتی خورشیدی واقع در منطقه فارغان در شهرستان حاجی آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران از هرمزگان، فرشاد آدینه پور مدیرعامل برق منطقه ای هرمزگان در این مراسم، عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این بوده است که با انجام این پروژه ها ، امسال تابستان را در استان با پایداری کامل ادامه و بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

وی ادامه داد: اقداماتی که در بحث انرژی های تجدیدپذیر وزارت نیرو در دولت رئیس جمهور شهید اتفاق افتاده ، اقدام بسیار خوبی است.

مدیر عامل برق منطقه ای هرمزگان همچنین از سرمایه گذاری درخصوص 100 مگاوات در بخش انرژی های تجدید پذیر در استان خبر داد و افزود: شرکت برق منطقه ای هرمزگان ،امسال پروژه های بسیار خوبی را در استان اجرا و به بهره برداری رسانده است.

در پایان این مراسم و همزمان با افتتاح نیروگاه ۱۳ مگاواتی فارغان ، یک نیروگاه یک مگاواتی نیز در شهرستان میناب بصورت ارتباط ویدئو کنفرانسی و با حضور معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت ساتبا افتتاح و به بهره برداری رسید.