تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732814
شناسه : 3732814
تاریخ :
آتش‌سوزی واحد لبنی در اردبیل مهار شد/عدم خسارت جانی اقتصاد ایران: اردبیل- آتش‌سوزی یک واحد تولیدی محصولات لبنی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل مهار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در این آتش‌سوزی که از ساعاتی پیش آغاز شده بود عصر دوشنبه با تلاش و حضور به موقع آتش‌نشانان حریق مهار شده و از سرایت آن به بخش‌های دیگر واحد تولیدی لبنی ممانعت شده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با تأیید این خبر اظهار کرد: به دلایل نامعلومی این واحد تولیدی دچار آتش‌سوزی در محل تأسیسات همجوار با سالن اصلی شده و وقوع آن خسارت جانی به همراه نداشته است.

هاشم علایی تصریح کرد: با حضور آتش‌نشانان شهرک صنعتی شماره ۲ و ایستگاه آتش‌نشانی اردبیل، این آتش‌سوزی در کوتاه‌ترین زمان مهار و از سرایت آن به سالن‌های دیگر تولیدی جلوگیری شد تا خسارت وارده نیز به حداقل برسد.

وی گفت: این آتش‌سوزی سبب از بین رفتن بخشی از تأسیسات جانبی این واحد تولیدی شده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با قدردانی از حضور به موقع آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: رعایت موارد ایمنی و اقدامات پیشگیرانه بسیار ضروری است که واحدهای تولیدی باید در این زمینه مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

علایی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر پیشگیری در واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد، قطعاً در مواقع بروز حوادث شاهد وارد آمدن حداقل خسارت به واحدهای صنعتی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با خرید و تجهیز ایستگاه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به دومین خودروی آتش‌نشانی سرعت امدادرسانی در مواقع بحرانی و آتش‌سوزی را شاهد هستیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: برای خرید این خودرو و تجهیزات آن بالغ بر هشت میلیارد تومان هزینه شده تا این مجموعه تجهیز و راه‌اندازی شود.