تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732798
شناسه : 3732798
تاریخ :
گلستان قهرمان کبدی نوجوانان پسر کشور شد اقتصاد ایران: مسابقات کبدی قهرمانی نوجوانان کشور پسران با قهرمانی تیم استان گلستان به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، مسابقات کبدی قهرمانی نوجوانان کشور پسران امروز دوشنبه ۸ مرداد ماه با قهرمانی تیم استان گلستان به پایان رسید. این رقابت ها که با حضور ۱۶ تیم برتر مرحله مقدماتی از روز جمعه ۵ مرداد ماه در شهر اردبیل آغاز شده بود، صبح امروز با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی و امروز عصر با برگزاری بازی فینال به پایان رسید.

در مرحله مقدماتی این مسابقات که زمستان سال گذشته برگزار شده بود، تیم ها در مناطق هشت گانه به رقابت پرداختند و پس از پایان مسابقات دور منطقه ای، تیم های راه یافته به مرحله نهایی دیدارهای خود را در چهار گروه برگزار کردند تا تکلیف چهار تیم برتر این ‌مسابقات مشخص گردد.

در مرحله نیمه نهایی تیم گلستان، آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت و تیم خوزستان از سد خراسان رضوی عبور کرد.

در دیدار نهایی تیم گلستان با نتیجه ۴۵ بر ۳۹ تیم خوزستان را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم خوزستان نایب قهرمان مسابقات شد. استان های آذربایجان غربی و خراسان رضوی نیز به صورت مشترک به مقام سوم مسابقات رسیدند.

در پایان، کاپ اخلاق مسابقات به تیم اردبیل اهدا گردید

اعضای کمیته فنی فدراسیون در حین برگزاری رقابت ها، انتخاب برترین و فنی ترین بازیکنان را جهت حضور در اردوهای تیم ملی، در دستور کار خود داشتند.