تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3732789
شناسه : 3732789
تاریخ :
برای جلوگیری از تشدید تنش میان اسرائیل وحزب‌الله راهکار وجود دارد اقتصاد ایران: سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: راه‌ حل دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید تنش میان اسرائیل و حزب‌ الله وجود دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کاخ سفید امروز دوشنبه بار دیگر حمایت های بی قید و شرط خود را از اقدامات تنش آفرین رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

بر این اساس، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در این باره اعلام کرد: حمایت ما از امنیت (رژیم) اسرائیل در برابر تمامی تهدیدات مورد حمایت ایران از جمله حزب الله (لبنان) استوار است.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در این خصوص گفت: معتقدیم که هنوز زمان و فضا برای دست یافتن به راه‌ حل دیپلماتیک به منظور جلوگیری از تشدید تنش میان اسرائیل و حزب‌ الله وجود دارد.

کاخ سفید بی توجه به ادامه چند دهه اشغالگری صهیونیست ها در اراضی اشغالی فلسطین با طرح ادعائی مضحک مدعی شد: اسرائیل حق دارد پس از حمله حزب‌الله پاسخ دهد! کنترل جولان (اشغالی) همچنان برای امنیت اسرائیل مهم است و سیاست آمریکا در مورد جولان تغییر نکرده است!

جان کربی، گفت: ما معتقد نیستیم که حمله حزب‌ الله باید به تشدید تنش ها منجر شود. ما همچنان معتقدیم که می‌ توان شکاف‌ ها را در مورد آتش‌ بس در غزه کاهش داد. ما معتقدیم که به توافق آتش بس نزدیک شده ایم؛ رسیدن به خط پایان به برخی امتیازات نیاز دارد.