تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : توریسم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x3732776
شناسه : 3732776
تاریخ :
شهرداری تهران از پایان‌نامه‌های دانشجویی حمایت مالی می‌کند اقتصاد ایران: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با هدف توسعه روابط بین مراکز پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی و انجام تحقیقات کاربردی در حوزه‌های مختلف شهری، حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر دانشجویان تحصیلات تکمیلی را در دستور کار خود قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با هدف توسعه روابط بین مراکز پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی و انجام تحقیقات کاربردی در حوزه‌های مختلف شهری، حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر دانشجویان تحصیلات تکمیلی را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس اعلام مدیریت امور نخبگان مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، این اقدام با نظر به تحقق اهداف منشور علمی و نظام‌نامه پژوهشی شهرداری تهران، تشویق دانشجویان و دانشگاهیان به انجام پژوهش در حوزه‌های شهری و توسعه و ترویج دانش مدیریت شهری صورت می‌گیرد.

محورهای اصلی پژوهشی مورد حمایت این مرکز شامل حوزه‌های شهرسازی و معماری، خدمات شهری و محیط زیست، عمران، ترافیک و امور بحران، خط‌مشی‌گذاری شهری، اقتصاد و مدیریت شهری و اجتماعی و فرهنگی است.

متقاضیان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت "تهران من" با مراجعه به سامانه پژوهشیار به‌نشانی research.tehran.ir/Login?returnurl، به تکمیل فرم درخواست حمایت، اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مرکز به‌نشانی rpc.tehran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/+