تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732768
شناسه : 3732768
تاریخ :
انتشار فراخوان حمایت از طرح سازمان‌های مردم نهاد در حوزه تخصصی اقتصاد ایران: همدان-معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان از انتشار فراخوان حمایت از طرح و برنامه عملیات مشترک سازمان‌های مردم نهاد و مجموعه‌های مردمی فعال در حوزه تخصصی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

میلاد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گروه‌هایی که در رویداد جامعه پرداز حضور نداشتند نیز شامل این فراخوان می‌شوند.

وی درباره موضوعات فراخوان گفت: ازدواج شامل کاهش سن ازدواج جوانان، تسهیل ازدواج جوانان، راهکارهای عملیاتی قابل اجرا جهت ترغیب جوانان به ازدواج و …، خانواده شامل راهکارهای عملیاتی و اجرایی کاهش طلاق و افزایش استحکام خانواده، برنامه عملیاتی اجرایی تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین خانواده‌ها، برنامه عملیاتی اجرایی رفع تعارضات و مشکلات بین زوجین ویژه در ۵ ساله ابتدای زندگی است.

مرادی افزود: جمعیت و فرزند آوری شامل طرح‌های عملیاتی و مشترک در خصوص افزایش فرزند آوری، هویت زن شامل طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی مشترک در خصوص ارتقا جایگاه زنان و دختران در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند طرح و برنامه مشترک و عملیاتی خود را تا ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ به معاونت فرهنگی و امور جوانان به صورت مکتوب تحویل دهند.

مرادی اضافه کرد: طرح‌های عملیات مشترک می‌بایست به صورت گروهی توسط سازمان‌های مردم نهاد و مجموعه‌های مردمی فعال در حوزه تخصصی نامبرده ارائه گردد، که اجرای این طرح‌ها به صورت مشترک بین این مجموعه‌ها برگزار گردد. لذا این حمایت به صورت انفرادی از یک سازمان مردم نهاد یا گروه مردمی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: پس از جمع آوری طرح‌ها و برنامه‌ها؛ کمیته داوری متشکل از متخصصان حوزه‌های مورد نظر فراخوان برگزار خواهد شد و متقاضیان با حضور در این کمیته می‌بایست طرح خود را ارائه و دفاع نمایند و طبق ارائه مذکور مبلغ حمایتی توسط کمیته داوری مشخص و جهت تأیید نهایی به وزارت ورزش و جوانان به پیوست طرح ارسال خواهد شد.

انتشار فراخوان حمایت از طرح سازمان‌های مردم نهاد در حوزه تخصصی