تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732765
شناسه : 3732765
تاریخ :
تمام ظرفیت‌ها در برگزاری مرحله دوم کنگره شهدای مرکزی بکارگیری شود اقتصاد ایران: اراک- فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: تمام ظرفیت‌ها در برگزاری مرحله دوم کنگره شهدای این استان به کارگرفته شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی عمومهدی اظهار کرد: ستاد کنگره شهدای استان مرکزی طی هشت سال گذشته اقدامات ماندگار و اثرگذاری انجام داده و علاوه بر سازماندهی تشکیلاتی قوی که جمع زیادی از دلسوزان و فعالان ایثار و شهادت را گرد هم آورده، عملکرد درخشانی در برگزاری کارها، فعالیت‌ها و برنامه‌ها داشته که قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی افزود: جمع آوری اسناد دفاع مقدس، تهیه کتاب‌های مرتبط با شهدا، امامین انقلاب، بانوان و کودکان، برگزاری اجلاسیه های مختلف، تشکیل و فعالیت کارگروه‌های تخصصی، فعالیت‌های تبلیغی، رسانه‌ای و مجازی و ایجاد وحدت در میان دستگاه‌های مختلف استان از نقاط قوت و برجسته ستاد کنگره شهدای استان مرکزی است که باید با قوت ادامه داشته باشد.

سردار عمومهدی، الگو شدن برخی اقدامات ستاد کنگره شهدای استان نتیجه مجاهدت‌ها و اقدامات جمعی و در رأس آنها سردار کریمی دانست و افزود: فرمانده سابق سپاه روح‌الله استان مرکزی با تدبیر، فرماندهی و هدایت‌های ده ساله خود در ستاد کنگره و قبل از آن در ستاد پیشینه رزم استان زیرساخت‌های بزرگی در حوزه ایثار و شهادت ایجاد کرده اند و اکنون بستر فعالیت‌های مختلف به خوبی آماده است و باید از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی تاکید کرد: در راستای برگزاری مرحله دوم کنگره شهدای استان مرکزی از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها بهره گیری می‌شود و مهمترین اولویت ستاد کنگره استفاده از تجربیات و به کارگیری همه ظرفیت‌ها به ویژه بخش مردمی است که باید با همه توان پیگیری شود.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی ادامه داد: پیگیری و تحقق بیانات مقام معظم رهبری در حوزه ایثار و شهادت و خصوصاً بیانات ایشان در دیدار با ستاد کنگره شهدای استان در سال ۹۸ اولویت مهم و چشم انداز ما خواهد بود و همه کارگروه‌های تخصصی باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در موقعیت حضرت روح الله گفت: آثار تماشایی و فضای معنوی موقعیت حضرت روح الله (ره) که مبتکرانه و خلاقانه جمع آوری شده جای بسیار تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این مجموعه و به ویژه ستاد کنگره شهدای استان و کارگروه عملیات و جمع آوری را دارد و باید این مکان معنوی به پاتوق نوجوانان و جوانان تبدیل شود.

سردار عمومهدی بیان کرد: ثبت خاطرات دلاورمردان و رزمندگان دفاع مقدس در مجموعه موقعیت حضرت روح الله نیز اقدامی قابل تقدیر است و دست‌اندرکاران این مقر و ستاد کنگره شهدای استان مرکزی نقش ارزشمندی در تثبیت، تقویت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت ایفا کرده‌اند و ستاد کنگره شهدای استان عملکرد درخشانی در جهاد تبیین دارد که باید تداوم داشته باشد.