تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3732742
شناسه : 3732742
تاریخ :
درگیری میان صهیونیست‌ها در زندان سدیه تیمان+ فیلم اقتصاد ایران: تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در اثر شکنجه اسرای فلسطینی، درگیری‌هایی در یکی از اردوگاه‌های این رژیم به وجود آمده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه مصراوی، تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از وجود درگیری‌هایی میان بازرسان ارتش این رژیم و نظامیان متهم به شکنجه اسرای فلسطینی در زندان سدیه تیمان خبر داد.

این تلویزیون در ادامه گفت که نظامیان زندان «سدیه تیمان» که متهم به آزار و اذیت اسرای فلسطینی شده‌اند، از همکاری با پلیس نظامی این رژیم خودداری می‌کنند.

در پی این رخداد منابع عبری اعلام کردند که شماری از شهرک نشینان صهیونیست نیز برای حمایت از شکنجه اسرا در اطراف این زندان تجمع کرده وشرایط از کنترل خارج شده است.

در ادامه این گزارش به نقل از پزشکان و شاهدان عینی آمده است که تعدادی از اسرای فلسطینی به دلیل بی‌توجهی نظامیان صهیونیست در زندان سدیه تیمان، جان خود را از دست داده‌اند.

«یائیر لاپید» یکی از سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به اینکه مداخله در امور زندان سدیه تیمان، از سوی برخی اعضای کنست انجام شده است، گفت: این اقدامات سرانجام باعث تضعیف و نابودی ما خواهد شد.

در همین راستا، رادیوی ارتش اشغالگر اعلام کرد که پس از بازرسی اردوگاه سدیه تیمان، ۹ نفر از نظامیان این اردوگاه را دستگیر کرده و تعدادی از افراد این اردوگاه در اعتراض به دستگیری آنها مسیر این اردوگاه را مسدود کرده‌اند.

همچنین امروز روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست»، اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیست به شدت مورد خشونت و شکنجه قرار می‌گیرند.