تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3732739
شناسه : 3732739
تاریخ :
این حلقه هوشمند خوش‌قیمت روی سلامتی، ورزش و خواب نظارت می‌کند اقتصاد ایران: حلقه‌ی هوشمند Rollme R3 با قابلیت‌های جذاب ازجمله پایش ضربان قلب و اکسیژن خون معرفی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حلقه‌های هوشمند یکی از جدیدترین ترندهای بازار پوشیدنی‌ها به‌شمار می‌روند و شرکت‌های مختلف مدل‌های متنوعی از این محصولات را عرضه کرده‌اند. حلقه‌های هوشمند معمولاً قیمت گرانی دارند. برای نمونه، گلکسی رینگ با قیمت ۴۰۰ دلار و نسل سوم حلقه‌ی هوشمند Oura با قیمت ۳۰۰ دلار فروخته می‌شود.

شرکت Rollme با معرفی حلقه‌ی جدید خود با نام R3 نشان داد که حتی در بازار نسبتاً نوظهور حلقه‌های هوشمند نیز می‌توان محصولات خوش‌قیمت روانه‌ی بازار کرد.

حلقه‌ی هوشمند Rollme R3 با قیمت ۹۰ دلار عرضه می‌شود. شرکت Rollme قبلاً دو مدل R1 و R2 را با قیمت ۱۰۰ دلار و ۹۰ دلار روانه‌ی بازار کرده بود.

حلقه هوشمند Rollme R3
Rollme

حلقه‌ی هوشمند R3 در سایزهای مختلفی از ۷ تا ۱۲ عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با بدنه‌ای به رنگ مشکی و نقره‌ای یا طلایی تهیه کنند. این محصول بدنه‌ی تیتانیومی دارد و بخش داخلی آن از رزین اپوکسی ضدحساسیت بهره می‌برد که از ایجاد هرگونه تحریک پوستی جلوگیری می‌کند.

حلقه هوشمند Rollme R3
حلقه هوشمند Rollme R3
حلقه هوشمند Rollme R3

Rollme R3 از باتری ۱۷٫۵ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که طبق ادعای شرکت سازنده‌اش، با استفاده‌ی معمولی تا ۱۰ روز دوام خواهد یافت. کیس شارژ کوچکی به‌همراه این محصول ارائه می‌شود که مجموع زمان استفاده از آن را تا ۶۰ روز افزایش می‌دهد.

کیس حلقه هوشمند Rollme R3
Rollme

حلقه‌ی هوشمند Rollme R3 از حسگر ضربان قلب مادون‌قرمز و LED قرمز و سبز بهره می‌برد و می‌تواند تعداد ضربان قلب و تغییرات ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. حلقه سپس از این داده‌ها برای ردیابی سلامتی و تمرینات ورزشی با پشتیبانی از چندین حالت مختلف ازجمله پیاده‌روی و دویدن و دوچرخه‌سواری استفاده می‌کند.

مقالات مرتبط:
  • این گلکسی رینگ است؛ اولین حلقه هوشمند سامسونگ
  • از حلقه هوشمند اپل رینگ چه می‌دانیم؟

طبق اعلام Rollme، حلقه‌ی هوشمند R3 دربرابر آب مقاوم است و می‌توانید از آن هنگام شنا استفاده کنید. این محصول با تشخیص خواب عمیق و سبک، کیفیت خواب شما را پایش می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب Rollme R3، پشتیبانی از ژست‌های حرکتی است. شما می‌توانید با دو ضربه روی حلقه، موسیقی را پخش یا متوقف کنید، با گوشی عکس بگیرید، ضبط ویدئو را آغاز کنید یا صفحات کتاب الکترونیکی را ورق بزنید.