تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732724
شناسه : 3732724
تاریخ :
محل بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و کرواسی تغییر کرد اقتصاد ایران: عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:باتوجه به نظرات فنی سرمربی تیم آقای شمسایی درباره کیفیت کف پوش سالن شهید دستگردی قرار شد این دیدارها در جای دیگری برگزار شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در خصوص اولین جلسه هماهنگی برگزاری دو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران و کرواسی گفت: در این جلسه باتوجه به نقطه نظرات فنی سرمربی تیم آقای شمسایی درباره کیفیت کف پوش سالن شهید دستگردی قرار شد این دیدارها در جای دیگری برگزار شود.

وی افزود: از این رو تصمیم گرفتیم دو بازی دوستانه خود مقابل کرواسی را در سالن فدراسیون هندبال برگزار کنیم.

اصولی ادامه داد: بازی‌ها به طور قطع در سوم و پنجم شهریورماه بر گزار می‌شود تا با آمادگی بیشتری راهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال شویم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: کرواسی به عنوان تیمی از قاره اروپا به ایران می‌آید که پس از سال‌ها میزبان آنها خواهیم بود. تمام مسئولان فدراسیون نظیر دبیرکل، بخش بین‌الملل و سایر ارکان اجرایی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای کرواسی باشیم.

وی در پایان گفت: مطمئن هستیم اصحاب رسانه از این بازی‌های تدارکاتی استقبال خوبی خواهند کرد که حضور آنها با هماهنگی روابط عمومی فدراسیون رقم خواهد زد.