تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732721
شناسه : 3732721
تاریخ :
غلامی: با توپ‌گیری و استفاده از توپ‌های برگشتی پیروز شدیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران تأکید کرد، شاگردانش با توپ‌گیری و استفاده از توپ‌های برگشتی در دیدار مقابل فیلیپین پیروز شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عادل غلامی سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران پس از پیروزی برابر فیلیپین در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا اظهار داشت: از قبل می‌دانستیم که فیلیپین در توپ‌گیری خیلی خوب عمل می‌کند و آگاهانه وارد این مسابقه شدیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: فیلیپین مقابل چین هم خیلی خوب توپ‌گیری کرد و برابر ایران نیز در این زمینه عملکرد خوبی داشت. بازیکنان فیلیپین شرایط قدی مساعدی ندارند و در بازی با ایران و چین هم در دفاع عملکرد خوبی نداشتند، اما در توپ‌گیری خیلی خوب عمل می‌کنند و بیش از 50 توپ‌گیری در این دیدار داشتند.

غلامی با اشاره به عملکرد تیمش در مسابقه برابر فیلیپین خاطر نشان کرد: ایران هم در این دیدار در زمینه توپ‌گیری آگاهانه عمل کرد و خوب توپ گرفتیم. در حالت عادی شاید بازیکنان ایران از توپ‌گیری فیلیپین کلافه می‌شدند، اما با بازیکنان صحبت کردیم و در طول مسابقه کلافه نشدند و با توپ‌گیری خوب و عملکرد مناسب در توپ‌های برگشتی پیروز میدان شدیم.

وی درباره ست سوم این مسابقه که حریف از ایران پیش افتاد، گفت: در مقطعی از ست سوم، فیلیپین سرویس‌های خوبی زد و ایران در دریافت اول، متزلزل نشان داد. حریف هم از توپ‌های برگشتی به خوبی استفاده کرد و تیم ایران را زیر فشار قرار داد.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران درباره مسابقه فردای تیمش با چین تصریح کرد: چین یکی از رقیبان سنتی ایران در آسیاست. بازی‌های این تیم را آنالیز خواهیم کرد تا ان‌شاءالله با یک بازی خوب مقابل چین پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام/