تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732678
شناسه : 3732678
تاریخ :
تعویق ۷ روزه لیگ یک در دستور کار/ ۲ تیم در آستانه واگذاری اقتصاد ایران: در صورت تأیید مدیران عالی‌رتبه سازمان لیگ فوتبال ایران، فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال با یک هفته تأخیر نسبت به تاریخ اعلام شده قبلی آغاز می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال فصل گذشته در شرایطی به پایان رسید که خیبر خرم‌آباد و چادرملوی اردکان راهی لیگ برتر شدند و خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری و دریا کاسپین بابل به لیگ دسته دوم سقوط کردند.

در عین حال تیم‌های کویر مقوا و نیروی زمینی از تهران به همراه شهرداری نوشهر به رقابت‌های فصل جدید لیگ یک رسیدند. با این وجود، مدیران باشگاه کویر مقوای تهران به مقامات سازمان لیگ اعلام کرده‌اند دنبال واگذاری انتقال امتیاز خود هستند.

سران باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی هم ابتدای هر فصل برای یافتن اسپانسر یا مالک جدید تلاش می‌کنند. آنها نیز در تماس با مدیران سازمان لیگ گفته‌اند که احتمالاً امتیاز تیم استقلال ملاثانی تا پیش از شروع فصل جدید لیگ یک واگذار می‌شود.

پیش‌تر روز 10 شهریور به‌عنوان تاریخ شروع لیگ دسته اول فوتبال مطرح شده بود. مقامات سازمان لیگ، یکی از روزهای 10 یا 17 شهریور را برای آغاز لیگ یک در نظر داشتند که با توجه به تعطیلی روزهای پایانی ماه صفر، هفته نخست لیگ دسته اول به احتمال فراوان روز 17 شهریور برگزار می‌شود. همچنین روز 28 مرداد به‌عنوان زمان برگزاری قرعه‌کشی این مسابقات در نظر گرفته شده است.

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تأیید کرد.

انتهای پیام/