تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3732665
شناسه : 3732665
تاریخ :
تحقق رسالت خطیر معاون اولی با استفاده از همه ظرفیت‌های سیاسی اقتصاد ایران: امام جمعه موقت تهران خطاب به معاون اول رئیس جمهور نوشت: رسالت و مسئولیت خطیر معاون اولی با استفاده از ظرفیت سیاسی محقق می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد حسن ابوترابی‌فرد در پیامی ضمن تبریک به محمدرضا عارف نوشت: امیدوارم با عنایت ویژه و هدایت مقام معظم رهبری و راهبری رئیس جمهور محترم از تمام ظرفیت سیاسی، علمی و اجرایی کشور، مجامع علمی، حوزوی و دانشگاهی برای تحقق این رسالت و مسئولیت خطیر استفاده نمائید.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا عارف زیدعزه

با سلام و احترام؛

انتخاب شایسته جنابعالی را به معاونت اول ریاست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

رجاء واثق دارم با عنایت به خصائص ارزشمند اخلاقی، مدارج برجسته علمی، تجارب طولانی و موفق در مدیریت نهادهای مهم و کلیدی اجرایی و آموزشی کشور در انجام شایسته این مسئولیت خطیر از بهترین توفیقات الهی برخوردار باشید.

گام برداشتن در راه پر فراز و نشیب اجرایی و عملیاتی کردن سیاستهای کلی نظام که تنها راه برون رفت از تنگناهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است و همواره ریاست محترم جمهوری اسلامی بر آن اصرار و تأکید داشته‌اند مرهون نقشه راه واقع‌بینانه ای می‌باشد که از بالاترین پشتوانه علمی و کارشناسی برخوردار بوده و نخبگان علمی و سیاسی کشور بر آن اجماع داشته باشند و مدیران کارآزموده، عالم و متعهد به ارزشهای اسلام و انقلاب و برخوردار از بالاترین سطح عزم و انگیزه با انسجام و هماهنگی کامل عهده دار انجام این مهم گردند.

امیدوارم با عنایت ویژه و هدایت مقام معظم رهبری و راهبری رئیس جمهور محترم از تمام ظرفیت سیاسی، علمی و اجرایی کشور، مجامع علمی، حوزوی و دانشگاهی برای تحقق این رسالت و مسئولیت خطیر استفاده نمائید و مشمول دعای مستجاب حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه باشید.

والسلام علیکم و رحمت الله

سید محمد حسن ابوترابی