تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732656
شناسه : 3732656
تاریخ :
ورودی خاوران جان اهالی را به خطر انداخته است اقتصاد ایران: خاوران - امام‌جمعه خاوران با انتقاد از تعطیلی پروژه عمرانی ورودی این منطقه گفت: روزانه شاهد تصادفات متعددی در این منطقه هستیم که باعث شده جان اهالی منطقه به خطر بیفتد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام یوسف جعفری با انتقاد از اهتمام نداشتن مسئولان استان نسبت به تعطیلی پروژه عمرانی ورودی این شهرستان اظهار داشت: ورودی شهر باعث تصادفات متعدد شده و این پروژه از بهمن ماه تا کنون متوقف شده است.

امام‌جمعه خاوران بیان کرد: این شهر از داشتن ورودی شهری محروم مانده و با نداشتن چراغ راهنما و تابلو راهنمایی، روزانه شاهد تصادفات گسترده‌ای هستیم.

وی از خطرات نبود ورودی مناسب نسبت به معرفی این منطقه گفت: چنانچه در هنگام تاریکی هوا مسافری از این منطقه تردد کند با مشکل مواجه خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفری از اینکه هیچ فعالیتی در این پروژه انجام نمی‌شود انتقاد کرد و گفت: از بهمن ماه تاکنون، فعالیتی انجام نشده است؛ چندین بار از مسئولان مطالبه کرده‌ایم و گفته‌اند که به زودی تکمیل می‌شود اما هنوز روز موعود فرا نرسیده است.

امام‌جمعه شهرستان خاوران عبور ماشین‌های سنگین را دلیلی بر خطر بیشتر در این جاده عنوان کرد و بیان داشت: نیاز است که پیگیری‌های بیشتر انجام شود؛ تا نسبت به معرفی پیمانکار اقدامات انجام شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های خود در این زمینه گفت: وجود رسانه‌ها تلنگری به مسئولان است تا با قدرت بیشتر این مهم را پیگیری کنند.