تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732654
شناسه : 3732654
تاریخ :
عملکرد کاروان ایران در روز سوم المپیک/ بی‌رونق در آب و آتش اقتصاد ایران: روز سوم بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی برای کاروان ورزش ایران به پایان رسید که سه نماینده ایران در دو رشته نتوانستند عملکرد چشمگیری داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، قایقرانی و تیراندازی تنها رشته‌هایی بودند که امروز (دوشنبه ۸ مرداد) و در جریان سومین روز بازی‌های المپیک، رقابت ورزشکاران شأن با حضور نمایندگان ایران پیگیری شد.

مهسا جاور و زینب نوروزی همراه با محمد بیرانوند نمایندگان ایران در این دو رشته بودند که به ترتیب رقابت با حریفان شأن را برگزار کردند اما عملکردشان به گونه‌ای نبود که در روز خلوت و ساکت کاروان ایران، خیلی چشمگیر باشد و امیدوارانه.

عملکرد کاروان ورزش ورزش ایران در سومین روز بازی‌های المپیک به این شرح است:

قایق دو نفره روئینگ زنان ایران به نیمه نهایی نرسید

رقابت‌های قایقرنی بازی‌های المپیک امروز در مرحله شانس مجدد روئینگ دو نفره زنان پیگیری شد. مهسا جاور و زینب نوروزی ترکیب تیم دو نفره ایران در این بخش بودند که در رقابت با نمایندگان چین، ایرلند، کاناد و آرژانتین نتوانستند وارد مرحله نیمه نهایی شوند. این ترکیب مسافت دو هزار متر را با زمان ۷ دقیقه و ۳۵ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه به پایان رساند و در رده چهارم ایستاد.

بدین ترتیب تیم دو نفره روئینگ زنان ایران رقابت‌های خود را در فینال C برای کسب رتبه‌های سیزدهم تا هجدهم دنبال می‌کند.

عملکرد کاروان ایران در روز سوم المپیک/ بی رونقی روزِ آب و آتش

جایگاه ۲۱ برای جوان‌ترین تیرانداز

در سومین روز از رقابت‌های تیراندازی در المپیک پاریس ۲۰۲۴، محمد بیرانوند در بخش تراپ در خط آتش ایستاد. در پایان روز نخست دور مقدماتی و در مجموع سه راند، بیرانوند با ۷۰ امتیاز در رده بیست و یکم ایستاد.

بیرانوند راند اول و دوم امتیاز ۲۳ و در راند سوم امتیاز ۲۴ را ثبت کرد.

دور مقدماتی تراپ مردان فردا (دوشنبه)، ۹ مرداد ماه با برگزاری راند چهارم و پنجم به پایان می‌رسد و چهره شش تیرانداز راه یافته به فینال مشخص می‌شود.

عملکرد کاروان ایران در روز سوم المپیک/ بی رونقی روزِ آب و آتش