تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732639
شناسه : 3732639
تاریخ :
۴۸ ساعت آینده تعداد اتوبوس‌ها برای اربعین در اصفهان مشخص شود اقتصاد ایران: اصفهان - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: طی ۴۸ ساعت آینده تعداد اتوبوس‌های اختصاصی برای اربعین در اصفهان مشخص شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری بعد از ظهر دوشنبه در ستاد اربعین استان اصفهان که به صورت ویژه به مباحث حوزه حمل و نقل زوار اختصاص یافت، اظهار کرد: جلسات کمیته‌ها و ستاد اربعین اداری نیستند بلکه نشست‌هایی فراسازمانی و اعتقادی هستند.

وی ادامه داد: در مسیر برگزاری اربعین حسینی هرآنچه که در دست و اختیار داریم به میدان می‌آوریم و مسئولان آنچه در اختیار دارند را در راه برگزاری همایش اربعین حسینی به خط می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باتوجه به افزایش دمای هوا در سال‌جاری تکلیف ما مضاعف است و نباید زائر امام حسین (ع) در رفت و آمد با مشکل مواجه شود.

جان‌نثاری ادامه داد: هدف این است هیچ زائری در مسیر رفت و برگشت معطل نشود از این رو تعداد ناوگان مورد نیاز توسط اداره کل راهداری استان تعیین و به دستگاه‌ها اعلام شود.

وی عنوان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مکلف است سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل را تأمین کند در این راستا نشستی با مدیرکل این مجموعه برگزار و نتیجه به ستاد اربعین منعکس شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: دستگاه‌های اقتصادی که نیازمند سرویس هستند تا بتوانند ناوگان خود را در اختیار زائران قرار دهند مشخص و ساماندهی شوند.

جان‌نثاری افزود: ظرف ۴۸ ساعت آینده اعلام شود دستگاه‌های استان می‌توانند چه تعداد اتوبوس برای همکاری با کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان آزاد کنند تا ستاد اربعین بتواند برنامه مشخص و معینی برای حمل و نقل زائران داشته باشد.