تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732628
شناسه : 3732628
تاریخ :
موکب‌ها میدان‌دار اصلی ستاد اربعین هستند اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: باید شرایط برای میدان‌داری شایسته موکب‌ها و خدمت‌رسانی مطلوب به زائران فراهم شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت ظهر امروز دوشنبه در ستاد اربعین لرستان، اظهار داشت: باید شرایط مناسبی برای رفت‌وآمد زائران اربعین در داخل استان، مرزها و در کشور عراق فراهم شود.

وی افزود: با اقدامات صورت‌گرفته، اکنون شرایط مناسبی در مسیر اربعین استان و همچنین مرزها فراهم شده است و دولت نیز حداکثر تلاش خود را برای آسایش و راحتی زائران در استان و خاک عراق به کار خواهد گرفت.

استاندار لرستان، اظهار کرد: مردم و خیران نیز باید به سرپرستان موکب‌ها کمک کنند تا امکانات در شأن و مناسبی برای پذیرایی از زائران فراهم شود و میزبانی شایسته‌ای داشته باشند.

شفقت، با تأکید بر اینکه موکب‌ها میدان‌دار اصلی ستاد اربعین هستند، بیان کرد: باید شرایط برای میدان‌داری شایسته موکب‌ها و خدمت‌رسانی مطلوب به زائران فراهم شود.

وی ادامه داد: در پیک رفت‌وآمدها امکان انتقال وسایل و لوازم موکب‌ها نیست و باید از قبل تدارکات لازم برای ارسال امکانات دیده شود.

استاندار لرستان، گفت: جهاد کشاورزی نیز باید همکاری لازم را برای در اختیار قراردادن امکانات سردخانه‌ای خود برای حمل مواد فاسدشدنی موکب‌ها به کار گیرد.

شفقت، افزود: مواکبی که در عراق فعالیت می‌کنند نیاز به کمک دارند و باید تمامی دستگاه‌هایی که امکانات و تجهیزات حمل دارند به یاری این موکب‌ها بیایند و همچنین حمایت‌های دیگری همچون فراهم‌کردن لاستیک و سوخت موردنیاز ماشین‌آلات حمل باید صورت گیرد و هماهنگی خوبی بین مدیران استانی و موکب داران برای خدمت‌رسانی به زائران وجود داشته باشد.