تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732627
شناسه : 3732627
تاریخ :
سرهنگ تقی زاده فرمانده انتظامی فومن شد اقتصاد ایران: فومن- «سرهنگ مجید تقی زاده» طی مراسمی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فومن معارفه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان فومن ظهر دوشنبه با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان، فرماندار، فرمانده سپاه، امام جمعه و جمعی از مسؤولان شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم است

«فرامرز مرجانی» فرماندار فومن در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی الخصوص شهدای امنیت اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است.

مرجانی با بیان اینکه امروز مردم و مسؤولان قدردان مجاهدت‌ها و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی هستند، افزود: تأمین امنیت و نظم در جامعه مقوله بسیار مهمی است که این مهم با همکاری نهادها و شهروندان و تلاش پلیس فراهم شده است.

سرهنگ تقی زاده فرمانده انتظامی فومن شد

فرماندار فومن ضمن قدردانی از تلاش‌های چند ساله سرهنگ فیضی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، تصریح کرد: یکی از مطالبات به حق مردم امنیت است و خوشبختانه امروز با مجموعه اقدامات صورت گرفته خصوصاً از سوی پلیس شاهد ارتقا امنیت و احساس ملموس آن از سوی شهروندان هستیم.

در پایان این مراسم، طی حکمی از سوی فرماندهی انتظامی استان گیلان، سرهنگ مجید تقی زاده به عنوان فرماندهی انتظامی شهرستان فومن منصوب و از تلاش‌های سرهنگ حمید رضا فیضی فرماندهی انتظامی سابق این شهرستان قدردانی شد.

گفتنی است، فرماندهی انتظامی شهرستان‌های ماسال و شفت از جمله سوابق سرهنگ تقی زاده در سال‌های گذشته بوده استهمچنین سرهنگ فیضی فرمانده سابق انتظامی شهرستان فومن با بیش از ۳۰ سال سابقه خدمتی به افتخار بازنشستگی نائل آمد.