تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732626
شناسه : 3732626
تاریخ :
۱۲۰ اثر به رویداد جوانی جمعیت هرمزگان ارسال شده است اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: ۱۲۰ اثر به رویداد جوانی جمعیت هرمزگان در بخش‌های مختلف ارسال شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محدثه درویشی در خصوص دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هرمزگان، گفت: این دوره از رویداد با رویکرد تخصصی و همکاری مرکز جهاد دانشگاهی استان در حال برگزاری است.

وی افزود: مرحله اطلاع‌رسانی فراخوان این رویداد از اردیبهشت ماه آغاز و آثار فعالان این بخش در محورهای رسانه، هنر، نخبگان، خانواده، مدیران و دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی دریافت شده است.

درویشی در خصوص آثار رسیده به دبیرخانه رویداد، توضیح داد: بیش از ۱۲۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه رسیده که توسط داوران بررسی و آثار برگزیده انتخاب شدند و فردا سه شنبه ۹ مردادماه در آئین اختتامیه برگزیدگان معرفی و تقدیر خواهند شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه و جلب توجه بیشتر اقشار مختلف به موضوع جمعیت و فرزندآوری در سطح استان اظهار کرد: تربیت کنشگر جمعیت از اهداف مهم رویداد است که در کنار شناسایی و معرفی فعالان این عرصه دنبال می‌شود در همین راستا با هدف گفتمان‌سازی مسئله جمعیت و بیان آثار مثبت افزایش جمعیت، دوره آموزشی دو روزه‌ای نیز از روز گذشته آغازشده و ۱۳۰ نفر از فعالان و علاقمندان به این حوزه مهم در این دوره شرکت دارند.

وی ضمن قدردانی از همکاری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان در برگزاری باکیفیت کارگاه آموزشی، افزود: در این دوره اساتید صاحب‌نظر در زمینه جمعیت مباحثی در خصوص اثرات افزایش و جوانی جمعیت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با ارائه راهکارها و افزایش توان پاسخگویی به شبهات جمعیتی را با کنشگران و کارشناس مطرح می‌کنند.