تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732571
شناسه : 3732571
تاریخ :
رضایت سرمربی پرسپولیس از ملی پوشان جوان اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از فرم ایده آل بازیکنان جوان تیمش رضایت کافی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات پیش فصل تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ادامه دارد که همچنان بحث روی جذب بازیکن از سوی این باشگاه ادامه دارد.

خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در نشست خبری خود روی نکته‌های مهمی نظیر جذب بازیکن خوب مهم‌تر از جذب زودهنگام است، تاکید داشت با تمرکز روی بازیکنان حاضر در تمرین افکار تاکتیکی خود را پیش می‌برد.

گاریدو که جدیت خاصی در تمرینات داشته است بدون توجه به اسم و رسم بازیکن‌ها سعی دارد بهترین نفرات را برای حضور در فصل پیش رو بازی دهد. توجه گاریدو به سابقه بازیکن‌ها باعث درخشش نفراتی همچون حسین حاجی زاده، علیرضا عنایت زاده، سمیر حبوباتی و یعقوب براجعه شده است تا بازیکنان جوان پرسپولیس با انگیزه بالایی تمرین کرده و امیدوار به حضور در ترکیب تیم در هفته‌های ابتدایی باشند.

گاریدو تصمیم دارد در بازی‌های تدارکاتی تیمش در اردوی ترکیه به این نفرات بیشتر بازی دهد تا آنها را برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس در فصل مسابقاتی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ آماده‌تر از همیشه کند.