تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732515
شناسه : 3732515
تاریخ :
حضور ۱۲ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت مدارس البرز اقتصاد ایران: کرج- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز از حضور ۱۲ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت مدارس این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فتح اللهی از بازدید گسترده مجموعه معاونت پرورشی این اداره کل از پایگاه‌های اوقات فراغت خبر داد و گفت: شعار اصلی امسال پایگاه‌های اوقات فراغت «تربیت بدون توقف» است.

وی با بیان اینکه در این طرح رشد و تعالی دانش آموزان ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی هدف قرار داده شده است، افزود: محور برنامه‌های این طرح زیباشناختی، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حرفه‌ای متناسب با سند تحول بنیادین است.

فتح اللهی اضافه کرد: بر اساس آمارهای به دست آمده از سامانه نورینو ۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت در استان البرز فعال است که ۱۶۵۰ کلاس و رشته را شامل می‌شود و ۱۲ هزار دانش آموز تابستان خود را در کلاس‌های متنوع و جذاب مدارس استان سپری می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: در هفته‌ای که گذشت تیم‌های تخصصی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در قالب گروه‌های دونفره و با هدف بررسی فعالیت‌ها و آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته از ۶۷ پایگاه اوقات فراغت بازدید به عمل آوردند.