تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732502
شناسه : 3732502
تاریخ :
سهرابیان: از تیم دو نفره قایقرانی زنان ممنونیم که آخر نشدند اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون قایقرانی عملکرد پاروزنان روئینگ ایران را در بازیهای المپیک در درمصاف با بهترین های قاره های دنیا مثبت ارزیابی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی بعد از اتمام مسابقه تیم دو نفره قایقرانی روئینگ زنان ایران در مرحله شانس مجدد و راهیابی آنها به فینال C بازیهای المپیک گفت: بچه های من می دانستند که در این مرحله با چه کسانی مسابقه خواهند داد. کار دشواری پیش رو داشتند. تمام تیم های خوب آمده اند و تنها سه تیم راهی نیمه نهایی بازیها می شد.

وی افزود: بچه ها بیشترین توان خود را در هزار متر دوم گذاشتند، تلاش کردند تا بهترین باشند. در ابتدای مسیر چین که دایه کسب مدال و قهرمانی را در المپیک دارد پارویش در رفت و همین باعث شد به هم ریختگی تمرکز ورزشکاران ما شد. به هر حال قایقی که می توانست مستقیماً راهی فینال شود این اتفاق برایش افتاده بود. با این حال تلاش کردند و فشار زیادی به آنها آمد.

وی ادامه داد: از تلاش بچه ها تشکر می کنم به هر حال آخر نشدند و از چین مدعی و دایه دار المپیک رد شدند. زحمت کشیدند و با افتخار تا اینجا رسیدند.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران خاطرنشان کرد: کسانی که اینجا آمده اند همه بهترین های قاره خود هستند و مسابقه سختی است.

وی در مورد وضعیت فاطمه مجلل هم گفت: فاطمه گروه سختی دارد. به هر حال همه آمده اند بجنگند. گروه آسانی نیست. همه بهترین های قاره ها اینجا هستند و آمده اند تا از قاره خود دفاع کنند. امیدوارم نتایجی که بدست می آید خوب باشد و به مجلل هم افتخار می کنم.

سهرابیان در مورد تیم قایقرانی آبهای آرام هم بیان داشت: این تیم امروز آخرین تمرین خود را با تیم ایتالیا در این کشور انجام داده و فردا به فرانسه می آید. تا مسابقات هم چند روزی تمرین خواهند کرد تا به مصاف قایقرانانی بروند که کوله باری از تجربه و امکانات را دارند.