تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3732498
شناسه : 3732498
تاریخ :
اجرای رای کمیسیون ماده صد در محله تهرانپارس اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۸ تهران از اجرا رای کمیسیون ماده صد در محدوده محله تهرانپارس با اخذ دستور قضایی و حضور عوامل اجرایی ناحیه یک خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه ١ منطقه ۸ تهران از اجرای رأی کمیسیون ماده صد در محدوده محله تهرانپارس با اخذ دستور قضائی و حضور عوامل اجرایی ناحیه یک خبر داد.

وی در خصوص جزئیات اجرای این رأی گفت: موضوع رأی مربوط به تغییر کاربری ۷۰۰ مترمربع از یک ملک مسکونی و استفاده تجاری مالک از فضای پارکینگ، ساخت انباری و سرویس بهداشتی غیرمجاز در مشاعات حیاط، تبدیل چهار واحد مسکونی به اداری و همچنین تبدیل زمین بازی این ملک در زیر زمین به باشگاه بوده که تمامی موارد طی پیگیری‌های مداوم و مستمر تخلفات ساختمانی ملک مذکور بررسی شد.

کحالی افزود: در اجرای این رأی واحدهای مسکونی تغییر کاربری یافته به اداری توسط مالک از طرف شهرداری پلمپ شده و همچنین پارکینگ مذکور تخلیه و بنای غیرمجاز ساخته شده توسط همکاران شهرسازی و عوامل ناحیه تخریب به صورت مستحدثات قبلی بازگشت.

شهردار ناحیه یک منطقه ۸ خاطر نشان کرد: بنا به تاکید شهردار محترم منطقه و در راستای احقاق حقوق شهروندان و شهرداری، با همکاری و تعاملات ادارات و واحدهای ذیربط، اجرای احکام موضوعات مرتبط با تخلفات ساختمانی و آرا کمیسیون ماده صد، با جدیت پیگیری خواهد شد و این روند به طور پیوسته و مداوم در سطح محلات ناحیه یک ادامه دار خواهد بود.