تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732467
شناسه : 3732467
تاریخ :
زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بوشهر توسعه می یابد اقتصاد ایران: بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از اختصاص ۶۶۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بوشهر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، توسعه زیرساخت‌های اقتصادی در استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در سه سال دولت شهید رئیسی زیرساخت‌های اقتصادی در استان در بخش‌های مختلف، توسعه قابل توجهی یافت.

وی از توسعه و الحاق اراضی به شهرک‌های صنعتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا ۷۰۰ هکتار به محدوده اراضی شهرک‌های صنعتی بوشهر، برازجان، جم افزوده شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۸ ناحیه صنعتی روستایی در استان، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم آیت‌الله شهید رئیسی ۱۳۱ هکتار از اراضی بلااستفاده متقاضیان به شهرک‌های صنعتی برگشت داده شد و این در حالی است که تا قبل از دولت سیزدهم، تنها ۴ هکتار به شهرک‌های صنعتی برگشت داده شده بود.

باستین از اختصاص ۶۶۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بوشهر خبر داد و گفت: استان بوشهر دارای ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی است و ۴۷۰ واحد در مجموعه شهرک‌های صنعتی استان بوشهر فعال شده است.

وی آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی روستایی شهید سلیمانی در دشتستان را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: در این راستا عملیات احداث سه شهرک صنعتی انرژی خورشیدی در استان بوشهر آغاز شد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر، ایجاد و پیگیری زیرساخت‌های شهرک زیست فناوری دلوار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور شهید و منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی استان بوشهر اقدامات مهمی انجام شده است.