تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3732458
شناسه : 3732458
تاریخ :
ایجاد ۵ محور شهری نمونه با اجرای طرح الگوی خدمت اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۲ تهران گفت: ۵ محور منتخب در طرح الگوی خدمت با اجرای اقدامات عمرانی،خدماتی،ترافیکی و فرهنگی به محور نمونه شهری تبدیل می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ تهران با بیان اینکه طرح الگوی خدمت به دنبال ایجاد تحول و توسعه در محلات است گفت: خیابان‌های سعادت آباد، فرحزادی، گیشا، ستارخان و بهبودی محورهای منتخب در این طرح هستند که پس از پایش و نیازسنجی، خدمت رسانی در تمام ابعاد بر اساس مدل سازی سه بعدی، پیش بینی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: در طرح الگوی خدمت که بر تحول بیست‌گانه و نگهداشت شهر متمرکز است تمامی ابعاد کارکردی و زیبایی بصری محورها مورد توجه بوده و طرح‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی در حال اجرا است.

صالحی با اشاره به اینکه بهسازی و آسفالت بخشی از خیابان سعادت آباد انجام و مابقی در دستور کار قرارداد، گفت: عملیات پیاده روسازی در خیابان‌های بهبودی، گیشا و فرحزادی آغاز و تا پایان طرح الگوی خدمت این فعالیت عمرانی ادامه دارد.

به گفته شهردار منطقه ۲ بهسازی انهار و جداول، جانمایی مبلمان شهری، بهسازی آب نما و المان‌های شهری، ایمن سازی بوستان‌ها، نوسازی مخازن، بهسازی فضای سبز شهری و.... بخشی از اقدامات پیش بینی شده و در حال اجرا است.

صالحی بابیان اینکه ایمن سازی و اصلاح گره‌های ترافیکی، ساماندهی تجهیزات ترافیکی آغاز شده است، افزود: به منظور تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی جهت غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، تجهیز و بهسازی فضاهای ورزشی و فرهنگی در حال انجام است.