تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732450
شناسه : 3732450
تاریخ :
سپاه در ارتقای مسائل فرهنگی تاثیر گذار است اقتصاد ایران: شاهرود- فرماندار شاهرود ضمن اشاره به رسالت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این نیروی الهی در ارتقای مسائل فرهنگی تاثیرگذار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه شاهرود در مجموعه نمازخانه این ارگان، ضمن اشاره به رسالت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: این نیروی الهی در ارتقای مسائل فرهنگی تأثیرگذار است.

وی دغدغه مندی مسائل اقتصادی و توجه به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر را دیگر رسالت و کار ویژه سپاه دانست و افزود: سپاه با اقدامات خود در شهرستان شاهرود در راستای تولید اشتغال، کمک‌های بسیاری کرده است.

فرماندار شاهرود مردمی بودن و تعاملی برخورد کردن را دیگر ویژگی سپاه دانست و تاکید کرد: رعایت قانون با گفتمان خوب و مورد قبول مردم از دیگر مسائلی است که در مجموعه سپاه در شهرستان شاهرود به خوبی دیده می‌شود.

سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سابق سپاه ناحیه شاهرود نیز در سخنانی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر بیان کرد: کانون بسیج جوانان به مثابه یکی از مهمترین ظرفیت‌های شهرستان شاهرود توانسته هفت هزار و ۸۰۰ جوان را به خود جذب و فعالیت‌های مختلفی از جمله فرهنگی، ورزشی، آموزشی و… را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: استخر بسیجیان شاهرود یکی از پروژه‌های خوبی است که تاکنون به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز رسیده و امیدواریم که به زودی شاهد افتتاح این مجموعه باشیم.