تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732435
شناسه : 3732435
تاریخ :
درگاه ملی مجوزها راهبردی در تسهیل فرآیندهای کسب و کار اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی راه اندازی درگاه ملی مجوزها راهبردی در تسهیل فرآیندهای کسب و کار بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان پیش از ظهر دوشنبه در اولین جلسه شورای راهبری و تحول اداری این اداره کل اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایفی که در دستگاه‌های اجرایی رخ می‌دهد شورای راهبری و تحول اداری است که در این شورا به دنبال رفع آسیب‌ها و اصلاح فرآیندها هستیم.

وی عنوان کرد: هدف از اصلاح فرایند ها کاهش زمان و هزینه و بهبود تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: اصلاح فرآیندهای اداری در نهایت باید به بهبود ارائه خدمات به مردم و تکریم ارباب رجوع بینجامد.

وی راه اندازی درگاه ملی مجوزها را یکی از مصادیق بهبود فرایندهای اداری دانست و بیان کرد: این درگاه به صورت شفاف روال صدور مجوزها را نشان می‌دهد و از امضاهای طلایی و بروکراسی‌های سخت اداری جلوگیری کرده است.

ذاکریان با اذعان به اینکه مسیر تحول را انسان‌های تحول خواه رقم می‌زنند، اضافه کرد: تحول حول یک هدف مشترک باید شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: در اکثر حوزه‌ها تلاش کرده‌ایم شتاب ارتقا همکاران را بر مبنای قوانین و مقررات داشته باشیم و از خمودگی عبور کنیم.

وی با اشاره به آغاز به کار دولت جدید بیان داشت: همان طور مقام معظم رهبری فرمودند «موفقیت دولت موفقیت همه ماست و این را باید از بن دندان باور کنیم» و در این زمینه همراهی و تعامل لازم را داشته باشیم.

ذاکریان با بیان اینکه برنده انتخابات جمهوری اسلامی بوده است، عنوان کرد: باید با روحیه و کار جهادی برای موفقیت و اقتدار جمهوری اسلامی تلاش کنیم.