تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732421
شناسه : 3732421
تاریخ :
تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستاهای سنندج اقتصاد ایران: سنندج_فرماندار سنندج بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح روستاهای شهرستان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عسکری در جلسه هماهنگی تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌ها در سطح روستاهای شهرستان سنندج که با حضور بخشداران و ناظرین فنی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آینده نزدیک دولت جدید کار خود را آغاز خواهد کرد باید تلاش شود تا اجرای کارهای عمرانی به ویژه در روستاها با قدرت پیگیری و دنبال شود.

وی افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی باعث ایجاد امیدواری در میان مردم می‌شود.

عسکری ضمن تقدیر از عملکرد چهار بخشدار شهرستان سنندج که در ظرف زمانی چهار ماه سه انتخابات را برگزار کردند، گفت: بخشداران علاوه بر پیگیری دیگر کارها و امور جاری باید برای روستاهای فاقد دهیاری نیز با کمک خود مردم پروژه و طرح تعریف کنند تا بتواند اعتبارات خود را هزینه کنند.

فرماندار سنندج یادآوری کرد: مصوبات شوراها حتماً باید تاییدیه هیأت تطبیق را داشته باشد تا وجاهت قانونی پیدا کند و در این راستا نقش بخشداری‌ها حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه شورا باید روزانه با هیأت تطبیق کار داشته باشد و در این زمینه نیاز به آموزش وجود دارد، افزود: در هر بخش و حوزه‌ای آموزش اساس کار است و هرکس در هرجا مشغول کار می‌شود باید ابتدا آموزش دیده باشد تا بتواند کارها را به درستی و به روش قانونی انجام دهد.

عسکری همچنین از بخشداران شهرستان سنندج خواست مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آماده کردن طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت را مورد توجه ویژه قرار دهند.