تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732416
شناسه : 3732416
تاریخ :
۱۸طرح عمران شهری در باقرشهر افتتاح شد/اعتبار پروژه ها ۲۵۰۰میلیارد اقتصاد ایران: ری- ۱۸طرح عمران شهری با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار تهران در باقرشهر افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها؛ فاطمه یوسفی: علیرضا فخاری، استاندار تهران صبح دوشنبه در رأس هیئتی از مسئولین استانی و مدیران کل به باقرشهر در جنوب ری سفر کرد، تا در مراسمی که مهدی باب‌الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، میرمحمد غراوی معاون عمرانی استاندار تهران و حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه کهریزک نیز حضور داشتند، پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری باقرشهر را افتتاح کند.

۲,۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی در باقرشهر به بهره‌برداری رسید

شهردار باقرشهر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۸ پروژه و طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در راستای تحقق مطالبات و افزایش رضایتمندی شهروندان با حضور عالی‌ترین مقام اجرایی استان تهران به بهره برداری رسید.

مرتضی همتی گفت: از ابتدای سال گذشته، طرح و برنامه‌های مختص به خیز بلند عمرانی، در راستای بهسازی و نوسازی عمرانی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و … در شهر باقرشهر کلید خورد و تا به امروز ۲۸ پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهر در دستور کار قرار گرفته که بخشی از آن تکمیل و بخشی نیز در حال اجرا است.

شهردار باقرشهر در ادامه با تاکید بر وجود ده‌ها پروژه در حال اجرا در باقرشهر، گفت: تعداد قابل توجهی پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهر تعریف شده که بر این اساس ۱۸ پروژه و طرح با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در راستای تحقق مطالبات و افزایش رضایتمندی شهروندان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه بهسازی شهرسنگ در باقرشهر

پروژه بهسازی شهرسنگ در راستای ثروت آفرینی شهری به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

این پروژه شامل اقداماتی از قبیل خشکه چینی، روکش آسفالت، جدول گذاری، احداث فضای سبز و روشنایی است که در طول یک هزار و ۲۰۰ متر و عرض ۲۵ متر با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

پروژه بهسازی شهرسنگ با اجرای شش هزار و ۸۰۰ متر مربع کفپوش بتنی، ۱۸ هزار متر مربع آسفالت، هفت هزار و ۲۰۰ متر خط کشی ترافیکی، چهار هزار و ۸۰۰ متر جدول گذاری، دو هزار و ۴۰۰ متر اجرای نهر، ۹۶ پایه چراغ روشنایی و … به اتمام رسیده است.

رختکن زمین فوتبال فدک به بهره برداری رسید

رختکن زمین فوتبال فدک در جهت رفاه حال ورزشکاران باقرشهری با اعتباری در حدود ۸۸ میلیارد ریال با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید

رختکن زمین فوتبال فدک با هدف رفاه حال ورزشکاران باقرشهری، در مساحتی بالغ بر ۴۴۰ متر مربع در دو طبقه و دو فاز اجرایی شد.

این پروژه با اعتباری در حدود ۸۸ میلیارد ریال شامل چهار باب رختکن، ۳۱ چشمه سرویس بهداشتی و دوش، هشت واحد انباری، یک باب اتاق داوران است که همراه با کفپوش محوطه و تجهیز موتورخانه اجرایی شده است.

توسعه بولوار «سفیر امید»

آئین بهره برداری از پروژه بهسازی و توسعه بولوار سفیر امید در باقرشهر با ۴۷۵ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های عمرانی است، که با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.

این گزارش تکمیل می‌شود...