تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732399
شناسه : 3732399
تاریخ :
حضور در پل‌های تاریخی حاشیه زاینده‌رود رایگان است اقتصاد ایران: سامان_فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه حضور در تمامی پل‌های تاریخی حاشیه زاینده‌رود رایگان است، گفت: تنها در پل زمان‌خان مبلغ ورودی ۱۰ هزار تومان به ازای هر نفر دریافت می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عباس رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حضور در تمام پل‌های تاریخی حاشیه زاینده‌رود از جمله پل چمنا، پل چم‌خرم، پل کاهکش، پل دشتی، پل چمزین، پل چلوان و… رایگان است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که برای پل تاریخی زمان‌خان به سبب اینکه یک منطقه گردشگری واگذار شده به بخش خصوصی است، باید ورودی پرداخت شود.

فرماندار شهرستان سامان مبلغ ورودی پل زمان‌خان را برای هر نفر ۱۰ هزار تومان عنوان و خاطرنشان کرد: اگر از فردی بیش از این دریافت شد، گزارش دهد چراکه با تخلفات برخورد می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: حریم کمی از رودخانه‌ها که در اختیار سازمان آب منطقه‌ای است در حاشیه زاینده‌رود به صورت رایگان در اختیار افراد قرار دارد و کسی حق ندارد وجهی دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه باغ‌های گردشگری، خصوصی هستند و از همین رو برای ارائه امکانات باید هزینه پرداخت شود، تاکید کرد: در شهرستان سامان هر ۵۰۰ متر تا یک کیلومتر یک پل قرار دارد که استفاده از این حاشیه‌ها و حتی ساحل ویلاهای ادارات نیز رایگان است.

فرماندار شهرستان سامان یادآور شد: برای آسایش مردم اقداماتی برای بسترسازی پل چلوان در حال انجام است و بودجه خوبی در این راستا دریافت شده که به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رحیمی افزود: فرمانداری، بخشداری‌های زاینده‌رود و مرکزی، دهیاری‌ها و… آماده دریافت شکایات هستند و به این ترتیب به مشکلات رسیدگی خواهد شد و با متخلفان در سواحل زاینده‌رود برخورد می‌شود.