تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732397
شناسه : 3732397
تاریخ :
اشتغال در حوزه گردشگری استان بوشهر افزایش می‌یابد اقتصاد ایران: بوشهر- معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: اشتغال در حوزه گردشگری استان بوشهر افزایش می‌یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به‌گزارش خبرنگار مهر، وحید جمالی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این موافقت اصولی در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان صادر شده است که با تکمیل و بهره‌برداری به رونق گردشگری در شهرستان جم کمک خواهد کرد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: شهرستان جم از شهرستان‌های دارای ظرفیت استان در زمینه گردشگری صنعتی، طبیعی، تاریخی و کشاورزی بوده که نیازمند توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه است.

وی ادامه داد: برآورد هزینه و اعتبار برای ساخت این مرکز گردشگری نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال است که با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.

جمالی در پایان یادآور شد: در سال‌های اخیر گردشگری در استان بوشهر جایگاه خوبی پیدا کرده و به واسطه همین موضوع رونق اشتغال را در پی داشته که با بهره‌برداری از این مجتمع گردشگری برای ۱۲ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.