تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732390
شناسه : 3732390
تاریخ :
سفید چقایی: شجاعی یکی از بهترین مربیان ایران خواهد شد اقتصاد ایران: مدافع جدید تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بر این اعتقاد است که سرمربی پیشین او در تیم هوادار یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

محسن سفید چقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی‌اش از هوادار گفت: من دو سال در این تیم بازی کردم که فکر می‌کنم کافی بود و قصد داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم. چند پیشنهاد هم داشتم، ولی در نهایت خیبر را انتخاب کردم و خیلی خوشحالم که به تیم شهرم برگشتم.

 

وی همچنین در مورد کار کردن با مسعود شجاعی یادآور شد: پارسال می‌توانستیم در هوادار نتایج بهتری بگیریم و خودم هم به لحاظ انفرادی می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم، ولی به هر حال ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم. کار کردن با شجاعی هم برای من اتفاق خوبی بود. او قطعاً در آینده‌ای نزدیک یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران خواهد شد.

مدافع جدید تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در پایان تصریح کرد: انگیزه زیادی دارم تا بهترین عملکرد ممکن را در خیبر داشته باشم. این برای اولین بار است که کار کردن با رضا مهاجری را تجربه می‌کنم و امیدوارم همه ما در کنار هم بتوانیم یک فصل خوب را رقم بزنیم.

انتهای پیام/