تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732385
شناسه : 3732385
تاریخ :
امکان پرداخت صدقه با کارتخوان نانوایی‌ها در بوشهر فراهم شد اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از امکان پرداخت صدقات مردمی از طریق کارتخوان نانوایی‌ها در سطح استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ایجاد امکان صدقه از طریق کارتخوان های نانوایی‌ها در سطح استان، از زمان راه اندازی تاکنون مورد توجه و استقبال عموم همه استانی قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: با بسترسازی لازم برای دریافت الکترونیکی صدقات و اعانات مردمی، طرح پرداخت صدقه فوری و آسان، امکان پرداخت صدقه بر روی دستگاه‌های کارت‌خوان مستقر در نانوایی‌های دولتی نیز فراهم شده و مردم نیکوکار استان می‌توانند به راحتی صدقه خود را از این طریق پرداخت کنند.

وی با تأکید بر تجهیز همه نانوایی‌های استان به این امکان، و نحوه تسهیم صدقات توسط این نهاد، افزود: تراکنش‌های مردمی از طریق کارتخوان نانوایی‌ها، مستقیم به حساب کمیته امداد واریز می‌شود.

روشن اظهار نمود: صدقات جمع آوری شده در زمینه کمک به درمان نیازمندان و پیشگیری از سو تغذیه کودکان و مادران شیرده، کمک به تعمیر و نگهداری و ساخت مسکن نیازمندان، کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان، ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و… هزینه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: خیرین و مردم نیز می‌توانند با کد دستوری آسان پرداخت نسبت به پرداخت صدقات خود به صورت الکترونیکی اقدام کنند.