تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732353
شناسه : 3732353
تاریخ :
۳ نفر در آتش سوزی ساختمان اداری در اصفهان محبوس شدند اقتصاد ایران: اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از محبوس شدن سه نفر در حادثه آتش سوزی در ساختمان اداری در اصفهان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۸ و ۲۴ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در طبقه چهارم ساختمان اداری واقع در خیابان پروین رخ داده است، ادامه داد: بلافاصله ۲ اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۴ و ۷ به همراه رئیس ایستگاه ۷ به محل حریق اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بابیان اینکه سه نفر از کارکنان این واحد اداری در دود محبوس شده بودند، گفت: حریق از آشپزخانه طبقه چهارم ساختمان اداری شروع و به سرعت دود ناشی از حریق کل واحد را دربر گرفته و در حال پیشروی بود.

وی گفت: بلافاصله پس از حضور تیم‌های عملیاتی در محل، یک تیم اقدام به اطفا حریق و تیم دوم نسبت به تخلیه سه نفر که در طبقه بالاتر به دلیل شعله و دود امکان خارج شدن از واحد را نداشتند خارج و به محل امن انتقال یافتند.

شریعتی ضمن بیان بررسی علت حریق توسط تیم ارزیابی کارشناسی سازمان عنوان کرد، داشتن و استفاده صحیح از خاموش کننده‌های دستی در لحظات اولیه حریق می‌تواند از خسارت و آسیب‌های بعدی به میزان قابل توجهی جلوگیری کنید.