تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732350
شناسه : 3732350
تاریخ :
سیمونز تصمیم به ماندن در لایپزیگ گرفت اقتصاد ایران: هافبک هلندی پاری‌سن‌ژرمن تصمیم گرفته تا یک فصل دیگر در لایپزیگ به بازی‌اش ادامه دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی سیمونز که فصل گذشته به طور قرضی برای لایپزیگ بازی کرد و در این تیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در یورو 2024 هم با تیم ملی فوتبال هلند درخشان ظاهر شد، مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته که اصلی‌ترین مشتری‌اش هم بایرن مونیخ است اما حالا خبر می‌رسد که او در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم‌گیری کرده است.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» در این خصوص خبر داد؛ ژاوی سیمونز تصمیم گرفته تا در لایپزیگ بماند و انتقال او به بایرن شکل نخواهد گرفت. تمامی طرفین از تصمیم این هافبک هلندی مطلع شده‌اند. به این ترتیب مکس اِبرل عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ حالا تلاش خواهد کرد تا دزیره دوئه را از رن فرانسه به خدمت بگیرد.

ژاوی سیمونز 23 ساله که تا سال 2027 تحت‌قرارداد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد، فصل گذشته در 43 بازی برای لایپزیگ به میدان رفت و آمار 10 گل‌زده و 15 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

در سوی دیگر دزیره دوئه 19 ساله که تا سال 2026 با باشگاه رن قرارداد دارد، تاکنون در 78 بازی برای رن به میدان رفته و آمار 8 گل‌زده و 7 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/