تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732348
شناسه : 3732348
تاریخ :
کتاب «آن هایی که نیامدند» هفته دفاع مقدس رونمایی می شود اقتصاد ایران: بیرجند- رییس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: کتاب «آن هایی که نیامدند» خاطرات شهید غلام عباس کمیلی هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کریمیان صبح دوشنبه در حاشیه رونمایی از کتاب «دختر حاجی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوزه هنری و انتشارات سوره مهر در راستای رسالت خود کتاب‌های متعددی را در دست تألیف دارد.

مسئول حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه کتاب «آن هایی که نیامدند» و «غروب ابوغریب» را در دست تألیف داریم، بیان کرد: کتاب «آن هایی که نیامدند» خاطرات شهید غلام عباس کمیلی به قلم خانم فاطمه حسینی فرد و کتاب «غروب ابوغریب» نیز خاطرات آزاده علی احمدی است.

کریمیان با اشاره به اینکه کتاب «آن هایی که نیامدند» در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد، گفت: تألیف کتاب «غروب ابوغریب» نیز سال ۱۳۹۸ و زمان کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی چاپ شد.

وی اظهار کرد: آقای علی احمدی از جمله رزمندگانی هستند که در عملیات خیبر اسیر شدند و در اردوگاه موصول ایام اسارت را سپری کردند.

مسئول حوزه هنری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از چند سال قبل در کنار ادبیات پایداری و دفاع مقدس، ادبیات پیشرفت را نیز پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: ما در حوزه هنری خراسان جنوبی سه سرفصل را در حوزه ادبیات پیشرفت را مدنظر قرار دادیم که یک قلم آن روایت تأسیس کارخانه کویر تایر به آقای میلاد حبیبی از نویسندگان برتر کشوری است.

کریمیان ادامه داد: در همین بخش خاطرات مدافعان سلامت خراسان جنوبی به قلم خانم ام البنین جمالی از کادر درمان خراسان جنوبی و کتاب خاطرات زنان مکتب نرجس به قلم خانم طاهر میرزایی در دست تألیف داریم.

وی گفت: کتاب «می مانم برگردی» خاطرات آزاده سرافراز غلامرضا رضایی و کتاب «مبارزه انقلابی» کتاب خاطرات آقای عرفانی و کتاب خاطرات جانباز سرفراز علی دوستی با عنوان «حدیث دوست» نیز در مرحله کارشناسی است.

مسئول حوزه هنری خراسان جنوبی یادآور شد: یک کتاب از مرحله ضبط خاطرات تا تدوین و ویراستاری و چاپ حداقل سه سال طول می‌کشد.