تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732330
شناسه : 3732330
تاریخ :
لایپزیگ پیشنهاد اول بارسلونا برای اولمو را رد کرد اقتصاد ایران: اولین پیشنهاد آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا برای خرید بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال لایپزیگ از سوی طرف آلمانی رد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا اولین پیشنهاد خود برای خرید دنی اولمو را به باشگاه لایپزیگ ارائه کرد اما این پیشنهاد مورد پذیرش واقع نشد. اولمو به همراه نیکو ویلیامز، ستاره تیم اتلتیک بیلبائو، دو هدف اصلی بارسایی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی هستند که قرارداد هر دوی آنها نیز بند فسخ 60 میلیون یورویی دارد اما پرداخت این مبلغ برای کاتالان‌ها با توجه به محدودیت‌های مالی‌، کار سختی به نظر می‌رسد.

از این رو تیم کاتالان پیشنهاد اول خود به لایپزیگ را در قالب بسته‌ای 40 میلیون یورویی قابل پرداخت در 4 قسط با امکان افزایش رقم نهایی به 60 میلیون یورو با اضافه شدن پاداش‌‌های مرتبط با عملکرد بازیکن ارائه کرد که طرف آلمانی آن را رد کرده است.

گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که اولموی 26 ساله شخصاً تمایل دارد به بارسلونا ملحق شود، باشگاهی که در فاصله سال‌‌های 2007 تا 2014 در تیم جوانانش توپ می‌زد و پس از آن به دیناموزاگرب کرواسی ملحق شد.

انتهای پیام/