تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732287
شناسه : 3732287
تاریخ :
۶ حلقه چاه آب شرب در شهرستان آق قلا بهسازی شد اقتصاد ایران: گرگان- مدیرعامل مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان گفت: به منظور حفظ و پایداری شبکه آبرسانی شهرستان آق قلا ۶ حلقه چاه بهسازی و یک حلقه دیگر حفر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رحیمی اظهار کرد: در راستای جبران بخشی از کمبود و افت فشار در شبکه آبرسانی شهرستان آق‌قلا، حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب و همچنین بهسازی ۶ حلقه چاه آب شرب انجام شد.

وی افزود: تاکنون به منظور بهبود وضعیت کیفی آب در این شهرستان بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر شبکه‌های توزیع و خط انتقال آب شرب در این مدت شستشو شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: اجرای عملیات توسعه شبکه آب به طول ۲۶۰ متر، تعویض ۴۷۷ فقره کنتور خراب و فرسوده مشترکین، استاندارد سازی و تعویض ۵۹ فقره انشعابات فرسوده آب، رفع بیش از ۲۰۰ مورد اتفاقات شبکه و انشعابات مشترکین، واگذاری ۱۰۹ فقره انشعابات جدید و قطع ۲ فقره انشعاب آب غیر مجاز از دیگر اقدامات امور آب و فاضلاب شهرستان آق‌قلا در سال‌جاری بوده است.

رحیمی همچنین خاطر نشان کرد: در این مدت بیش از ۱۹ هزار مورد آزمون کلر سنجی آب باهدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی در این شهرستان انجام شده و ادامه دارد.