تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732281
شناسه : 3732281
تاریخ :
کدام کشتی‌گیران با سایپا و معینی‌پور قرارداد بستند؟ اقتصاد ایران: تعدادی از کشتی‌گیران شاخص و مدعی طی روزهای گذشته قراردادشان را با دو تیم سایپای تهران و معینی‌پور مشهد به ثبت رساندند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های لیگ برتر کشتی قرار است بعد از بازی‌های المپیک و از نیمه اول شهریور ماه در هر دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شود.

اولین تیمی که اقدام به ثبت قرارداد کشتی‌گیرانش برای لیگ برتر کشتی آزاد کرد، بانک شهر بود که سال گذشته عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. پس از آن نیز سه تیم ستارگان ساری، سایپا و معینی‌پور با تعدادی از کشتی‌گیران مد نظر خود قرارداد بستند.

 

تیم سایپا که به نظر یکی از مدعیان لیگ امسال خواهد بود قرارداد علیرضا سرلک، ابراهیم خواری، میلاد والی‌زاده، علی قلی‌زادگان، علی خرمدل، عباس ابراهیم‌زاده، مهدی یوسفی، عرفان الهی، هادی وفایی‌پور، ابوالفضل بابالو، ابوالفضل رحمانی، مجتبی گلیج و امیررضا معصومی را به ثبت رسانده است.

هدایت این تیم را غلامرضا محمدی برعهده دارد.

از جمله کشتی‌گیرانی هم که با تیم معینی‌پور قراردادشان را به ثبت رساندند، می‌توان به مهدی حاجیلوئیان، محمد بخشی، سجاد غلامی، اسماعیل نجاتیان، مصطفی طغانی و امیر محمدی اشاره کرد.

علیرضا رضایی به عنوان سرمربی و سعید واگذاری، مرتضی علیزاده، سردار مولوی، حمیدرضا جمشیدی و قاسم فیلابی نیز به عنوان مربی با این تیم همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/