تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3732271
شناسه : 3732271
تاریخ :
نوجوان ۱۵ ساله در پاریس به اتهام تهدید مجازی هرتزوگ بازداشت شد! اقتصاد ایران: پلیس مبارزه با تروریسم فرانسه یک «نوجوان ۱۵ ساله» را به اتهام تهدید رئیس رژیم صهیونیستی در فضای مجازی، بازداشت کرد!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، روزنامه «لو پاریسین» به نقل از منابع آگاه نوشت که پلیس مبارزه با تروریسم فرانسه یک نوجوان ۱۵ ساله را به اتهام تهدید مجازی اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی بازداشت کرده است.

به گفته بازپرسان، مظنون که ساکن جنوب پاریس است، در شبکه اجتماعی «ایکس» خواستار «حمله» به هرتزوگ شده است.

لو پاریسین نوشته است که ماموران ضدتروریستی فرانسه «روزها» به‌دنبال مظنون بوده و سرانجام رد او را در «ایزر»، شهری که برای تعطیلات به آنجا رفته بود، پیدا و سپس بازداشت کردند.

یک منبع نزدیک به تحقیقات گفت: این فکر فریبنده است که تصور کنید با یک نام مستعار می‌توانید فرار کنید و پلیس قادر به پیدا کردن شما نیست.

مقامات فرانسه در پرونده‌ای جداگانه، تحقیقات خود را درباره تهدید به مرگ سه ورزشکار رژیم صهیونیستی حاضر در المپیک پاریس آغاز کرده‌اند. این تهدیدهای ادعایی پس از آن مطرح شده است که هکرها اطلاعات هویتی و شخصی اعضای کاروان رژیم صهیونیستی در المپیک را منتشر کردند. واحد جرایم سایبری فرانسه هم‌اکنون در تلاش برای حذف این اطلاعات از بستر اینترنت است.