تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732264
شناسه : 3732264
تاریخ :
توسعه ناوگان اتوبوسرانی تبریز با اضافه شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید اقتصاد ایران: تبریز-شهردار تبریز از خرید و الحاق ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده شهرداری تبریز، توسط یکی از شرکت‌های خودروساز بومی تولید و به اتوبوسرانی تبریز تحویل داده شد.

وی مجموع ارزش این اتوبوس‌ها را بالغ بر ۱۹۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تمامی این مبلغ توسط شهرداری تبریز تأمین و پرداخت شده است.

شهردار تبریز گفت: طی قرارداد منعقد شده، در مجموع ۱۰۰ دستگاه اتوبوس که قابل افزایش تا ۱۵۰ دستگاه خواهد بود از این شرکت خریداری شده و به صورت تدریجی تا پایان سال تحویل شهرداری تبریز می‌شود.

وی افزود: با تحویل ۳۰ دستگاه اتوبوس دیگر تا پایان ماه جاری در مجموع ۵۰ دستگاه اتوبوس شماره گذاری شده و بزودی به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اضافه خواهد شد.

شایان ذکر است طبق قراردادی که تیرماه امسال به امضای شهرداری تبریز و یک شرکت خودروساز این شهر رسیده است، مقرر شده تا پایان سال ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین که قابل افزایش تا ۱۵۰ دستگاه است مطابق آخرین استانداردهای روز دنیا تولید و تحویل اتوبوسرانی تبریز شود.