تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3732259
شناسه : 3732259
تاریخ :
صدور بیش از ۳۶ هزار مجوز برای آموزشگاه های آزاد در دولت سیزدهم اقتصاد ایران: یک مقام مسوول گفت: در دولت سیزدهم سازمان فنی و حرفه ای با صدور بیش از ۳۶ هزار مجوز برای راه اندازی آموزشگاه آزاد فعالیت داشت و ۶۰ درصد ماموریت ذاتی این سازمان که در حوزه مهارت است، انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه هشتم مرداد ۱۴۰۳ سومین جشنواره ملی مهارت با شعار مهارت، پل کارآفرینی و اشتغال پایدار، با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمیدرضا حاجی بابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مهرداد عظیمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است. مهرداد عظیمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این مراسم گفت: در آئین تنفیذ رئیس جمهوری در توصیه‌های رهبر معظم انقلاب چند کلید واژه وجود داشت، نخستین کلید واژه موضوع مردم سالاری و توچه به مردم بود. ما باید در حوزه مأموریت ذاتی خود امور را به مردم بسپاریم.

وی ادامه داد: این سازمان با صدور بیش از ۳۶ هزار مجوز برای آموزشگاه آزاد و ۶۰ درصد مأموریت ذاتی سازمان مهارت است که انجام شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان این که این مدال بر سینه سازمان آویخته شد، اظهار کرد: کلید واژه بعدی اولویت بندی امورات بود. رهبر معظم انقلاب عنوان کردند مسائل ما بسیار است اما باید در نقشه را موضوع‌ها اولویت بندی شود.

عظیمی اضافه کرد: کلیدواژه دیگر نگاه و باور مدیریت جهادی بود. در سازمان فنی و حرفه‌ای بر این مش مسیر خود را انتخاب کرده است. نگاه جهادی در حوزه مأموریت منجر به تعریف چند راهبرد شد و مسئولیتی که بر عهده سازمان بود به شایستگی انجام داد. از این‌رو در تمام شاخص‌ها شاهد یک جهش بودیم.

در حال تکمیل…