تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732213
شناسه : 3732213
تاریخ :
درخشش دختران البرز در مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه اقتصاد ایران: کرج- رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از درخشش دانش آموزان دختر این استان در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیده سلیمانی گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه از چهارم تا هشتم مرداد ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که دختران البرزی توانستند با حضور چشمگیر خود، موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شوند.

سلیمانی افزود: ساجده امیری در رشته دو ۴۰ متر و رشته پرش طول موفق به کسب مقام اول گردید، همچنین مائده اصلانی در رشته دو ۲۰۰ متر رتبه دوم را به خود اختصاص داد؛ تیم دو و میدانی دانش آموزان دختر سندروم دان نیز به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز با اشاره به اهمیت و نقش فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در حفظ و تأمین سلامت روحی و جسمی دانش آموزان به ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، اظهار کرد: بسترسازی مناسب برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های ورزشی در سطوح گوناگون، تقویت روحیه همکاری، تجربه اندوزی، استعدادیابی، ثبت توانمندی‌های دانش‌آموزان و ارتقا روحیه خودباوری از اهداف برگزاری این گونه مسابقات است.