تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732210
شناسه : 3732210
تاریخ :
آغاز پیش‌فروش بلیط اتوبوس رشت - مهران برای زائران اربعین اقتصاد ایران: رشت- سخنگوی ستاد اربعین گیلان از آغاز پیش‌فروش بلیط اتوبوس رشت به مهران از امروز خبر داد و گفت: قیمت بلیط اتوبوس ۲۵ نفره vip از رشت به مقصد مهران یک میلیون و ۳۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی ادیب صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبات مردمی و پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص بلیط اتوبوس از رشت اظهار کرد: از امروز پیش‌فروش بلیط اتوبوس رشت به مرز مهران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان تهیه بلیط باید در سامانه سماح ثبت‌نام کرده باشند، گفت: قیمت بلیط اتوبوس ۲۵ نفره vip از رشت به مقصد مهران یک میلیون و ۳۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان همچنین افزود: اتوبوس ۳۲ نفره یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ویژه هم ۷۹۱ هزار تومان تعیین شده است.

احمدی ادیب با اشاره به نحوه تهیه بلیط اتوبوس بیان کرد: متقاضیان برای تهیه بلیط‌های مربوط به تاریخ ۱۶ مرداد لغایت روز اربعین می‌توانند با مراجعه به سایت safar۷۲۴.com پیش خرید کنند.

به گفته سخنگوی ستاد اربعین گیلان تأکید کرد، در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی، زائران گرانقدر می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و شکایات خود را به ثبت برسانند.