تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732182
شناسه : 3732182
تاریخ :
طرح تجهیز مساجد خوزستان با موفقیت انجام شد اقتصاد ایران: اهواز - مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت : طرح تجهیز مساجد و مراکز فرهنگی با افزایش پنج برابری نسبت به سال گذشته، با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در سطح خوزستان با موفقیت انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز طرح تجهیز مساجد و مراکز فرهنگی اظهار کرد: طرح تجهیز مساجد و مراکز فرهنگی با افزایش پنج برابری نسبت به سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان با موفقیت در سطح استان خوزستان انجام شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره) «مساجد سنگر هستند» و اهمیت این کلام خصوصاً در عصری که معنویت و معارف مردم نقطه کانونی تهاجم دشمنان است دو چندان می‌شود. اقلامی که در این طرح بین مساجد توزیع شد با هدف تقویت مساجد برای حضور نمازگزاران، جوانان و نوجوانان محلات برای توسعه فعالیت دینی است.

وی افزود: توجه به مساجدی که محافل قرآنی دارند، مساجدی که مجهز به استودیو رسانه هستند و مساجدی که در حوزه نوجوانان فعالیت می‌کنند در اولویت تجهیز امسال در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان قرار گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از فعال بودن ۳ هزار و ۶۰۰ مسجد در سطح استان خوزستان خبر داد و بیان کرد: در این دوره بیش از ۸۰۰ مسجد در طرح تجهیز مساجد و مراکز فرهنگی مورد حمایت قرار گرفتند.

حجت الاسلام اخوان صباغ یادآور شد: مساجدی که در این دوره مورد حمایت قرار گرفتند توسط شورای رسیدگی به امور مساجد در استان و شهرستان‌ها اولویت بندی شده و در طرح‌های تجهیز بعدی از دیگر مساجدی که حائز شرایط باشند به صورت ویژه حمایت خواهد شد.