تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3732176
شناسه : 3732176
تاریخ :
جلسه عارف و ظریف درباره معرفی گزینه‌های پیشنهادی به مجلس اقتصاد ایران: رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم قرار است برای دریافت نظر عارف و جمع‌بندی گزینه‌های پیشنهادی وزارت‌خانه‌های دولت با معاون اول جلسه داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای راهبری دولت چهاردهم به‌ریاست محمدجواد ظریف در چندین جلسه گزینه‌های مطرح برای وزارت‌‌خانه‌های دولت چهاردهم را بررسی و در نهایت روز گذشته این لیست را تقدیم رئیس‌جمهور کرده است.


بر همین اساس و با توجه به آنکه محمدرضا عارف به‌عنوان معاون اول رئیس‌جمهور منصوب شده است و نظر آقای عارف نیز به‌عنوان معاون اول باید در معرفی گزینه‌های پیشنهادی وزارت‌خانه لحاظ شود، با نظر و دستور رئیس‌جمهور قرار است بعد از مراسم تحلیف و پیش از معرفی گزینه‌های پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی، جلسه‌ای بین ظریف و عارف برای نهایی کردن گزینه‌های پیشنهادی برگزار شود.

ظریف در همین باره گفته است که شورای راهبری یک مجمع مشورتی است که به‌گفته او بعد از جمع‌بندی کارشناسی درباره وزارت‌خانه‌ها منحل خواهد شد. ظریف همچنین تأکید کرده است که نظر نهایی درباره گزینه‌های پیشنهادی را شخص رئیس‌جمهور خواهد داد.

انتهای پیام/+