تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3732171
شناسه : 3732171
تاریخ :
موافقت با انتقال ۲۲ زندانی ایران در کویت به کشور اقتصاد ایران: مسئولین کویت با انتقال ۲۲ زندانی ایرانی به کشور برای گذراندن باقی مانده دوران محکومیت در داخل ایران موافقت کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، محمد توتونچی، سفیر ایران در کویت از موافقت مقامات کویتی با انتقال 22 زندانی ایرانی به کشور خبر داد.

وی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، موافقت انتقال 22 نفر از زندانیان کشورمان در زندان‌های کویت برای گذراندن باقی مانده دوران محکومیت در داخل کشور اخذ شده و پیگیری‌های اداری آن در دستور کار می‌باشد.

پیشتر نیز 20 نفر از ایرانیان زندانی در اربیل عراق مورد عفو و بخشش قرار گرفته و دو روز گذشته از مرز تمرچین به میهن عزیزمان ایران بازگشتند.

علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی و مجلس وزارت امور خارجه ایران درباره  آمار زندانیان ایرانی در خارج از کشور گفته بود: غیر از ترکیه ما حدود 700 ایرانی زندانی در خارج از کشور داریم. ما بیشتر با 53 کشور جهان موافقنامه انتقال محکومین را داریم. ما تلاش می‌کنیم که این را افزایش دهیم و اخیرا با دولت امارات رایزنی‌ها را شروع کردیم.

انتهای پیام/