تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732166
شناسه : 3732166
تاریخ :
راه‌اندازی مرکز فیزیوتراپی کلینیک امید همدان اقتصاد ایران: همدان-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از راه‌اندازی مرکز فیزیوتراپی کلینیک امید همدان خبر داد و گفت: در این مرکز ۱۰ تخت فیزیوتراپی طی روزهای زوج فعال است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح دوشنبه بخش فیزیوتراپی کلینیک امید همدان با حضور رسول سلیمی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در حاشیه این مراسم به فعالیت این کلینیک در روزهای زوج اشاره کرد و گفت: درصددیم خدمات‌دهی این مجموعه به کل روزهای هفته ارتقا یابد.

وی هدف از راه‌اندازی این مرکز فیزیوتراپی را کاهش لیست انتظار بیماران سایر مراکز فیزیوتراپی و ارائه خدمات بهینه به بیماران استان با هزینه بسیار کمتر و نرخ دولتی دانست و گفت: فضای مناسب موجود در کیلینیک امید، باعث شد که راه‌اندازی مجموعه فیزیوتراپی و ارتقای خدمات این بخش در دستور کار قرار گیرد.

سلیمی با اشاره به اینکه فیزیوتراپی از خدمات توانبخشی و مورد نیاز بسیاری از بیماران است، ادامه داد: از آنجا که خدمات فیزیوتراپی هزینه زیادی را برای بیماران به دنبال دارد، دانشگاه علوم پزشکی همدان طی سه سال اخیر تلاش زیادی داشت تا بتواند این خدمات را در بخش دولتی و دانشگاهی توسعه دهد.

وی با بیان اینکه کلینیک لنف ادم و توانبخشی از مراکزی است که در سه سال گذشته در استان افتتاح شده است خاطرنشان کرد: در بیمارستان بعثت همدان نیز خدماتی در این بخش توسعه یافته که قبلاً وجود نداشت و بیماران به شدت نیازمند بودند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه راه‌اندازی کلینیک فیزیوتراپی در کلینیک امید نیز در راستای نیاز بیماران حائز اهمیت است عنوان کرد: در این مرکز ۱۰ تخت فیزیوتراپی راه‌اندازی شده و نکته قابل توجه این است که کار توسط دکتر رادین مهر و دکتر سولماز رهبر؛ دو نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام و مدیریت می‌شود.

وی به سالروز نامگذاری روز فیزیوتراپی طی روزهای اخیر اشاره کرد و با تبریک این روز به افرادی که در این بخش فعالیت دارند گفت: از تلاش نیروهای زحمتکش بخش فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی همدان قدردانی می‌کنم و امیدوارم دعای خیر بیماران، بدرقه زندگی آنها باشند.

گفتنی است؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه مراسم افتتاح از بخش‌های فیزیوتراپی کلینیک امید بازدید کرد و امکانات این بخش را مورد ارزیابی قرار داد، همچنین با مهندس موسوی؛ مدیریت کلینیک و دکتر رادین مهر و دکتر رهبر این اعضای هیأت علمی دانشگاه به منظور ارائه خدمات مطلوب به بیماران کلینیک به گفت‌وگو نشست.