تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3732139
شناسه : 3732139
تاریخ :
دقیقی: یکسری بازیکنان از فصل گذشته طلبکار هستند اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره مشکلات مالی توضیحاتی ارائه داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی در حاشیه انجام معاینات پزشکی اعضای تیم فوتبال ملوان در ایفمارک، اظهار داشت: خداراشکر پیشنهاد خوبی از باشگاه ملوان به دستم رسید. بعد جلسه خصوصی با احمد دنیا مالی رئیس مجمع باشگاه ملوان، خواسته‌هایم را مطرح کردم و به نتیجه رسیدیم و منتهی به عقد قرارداد با این باشگاه بزرگ و مردمی شد. تقریباً 20 روزی است که کارمان را با این باشگاه آغاز کردیم.

وی در افزود: ما در این باشگاه یکسری مشکلات بزرگ داریم که مسئولان منطقه آزاد انزلی و دنیامالی قول مساعد دادند و پیگیر موضوع هستند. از جمله مشکلات ما  مسائل مالی مربوط به فصل گذشته است که یکسری بازیکنان مطالباتی دارند و اینها باید تسویه شوند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره مشکلات مالی این باشگاه خاطر نشان کرد: در بحث سال جدید هم باید یکسری ظرفیت به باشگاه اضافه شود. در بحث ورزشگاه شادروان قایقران انزلی هم یکسری مشکلات وجود دارد که اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، منطقه انزلی و  هیئت فوتبال انزلی پیگیر موارد مرتبط هستند که ان‌شاءالله رفع شود تا فصل خوبی داشته باشیم.

ادامه دارد ...